اسلامک معلومات

رسکن کتابوں کو “کنگز کے خزانے” کہتے ہیں

رسکن کتابوں کو “کنگز کے خزانے” کہتے ہیں۔

رسکن کتابوں کو “کنگز کے خزانے” کہتے ہیں
خزانے بھرا ہوا .سونے چاندی اور قیمتی پتھروں سے نہیں .بلکہ ان سے کہیں زیادہ قیمتی دولت – علم ، عظیم خیالات اور اعلی نظریات۔
انسان نے کتابوں کو پڑھنے کی عادت حاصل کرکے زندگی بھر خوشی ، ہدایت اور الہام کا ذریعہ حاصل کیا ہے۔ بیچارہ بے شک وہ آدمی ہے جو نہیں پڑھتا ہےاور اس کی زندگی خالی ہے۔ پڑھنے کی عادات بہت ساری نعمتیں عطا کرتی ہیں۔ ہمیں صحیح قسم کی کتابوں کا انتخاب کرنا چاہئے۔ پڑھنے سے سب سے زیادہ خوشی ملتی ہے۔

صحتمند تفریح

جب ہم تھک چکے ہیں یا دماغ سنجیدہ مطالعے سے تھکا ہوا ہے توماسٹر ہاتھ سے لکھی گئی کچھ جذباتی کہانی میں اپنے آپ کو کھونا صحتمند تفریح ​​ہے۔ جیسا کہ ہمیں جسم کے لئے سادہ اور صحت بخش کھانے کی ضرورت ہے ، لہذا ہمیں ذہن کے لئے سنجیدہ مطالعہ کرنا چاہئے۔ ہم اپنے ذوق کے مطابق کتابیں پڑھنے کا انتخاب کرسکتے ہیں۔
تاریخ ، سیرت ، فلسفہ ، مذہب ، سفر اور سائنس سے متعلق بہت ساری عظیم کتابیں ہیں جن کو ہمیں پڑھنا چاہئے۔ کتابیں پڑھنے سے ہمیں نہ صرف خوشی ہوگی بلکہ تعلیم بھی ملے گی۔ کتابیں دوستوں میں سب سے زیادہ وفادار ہوتی ہیں۔ ہمارے دوست بدل سکتے ہیں یا جان دے سکتے ہیں ، لیکن ہماری کتابیں ہمیشہ صبر سے ہم سے بات کرنے کا انتظار کرتی ہیں۔ تعجب کی بات نہیں کہ ایک پڑھنے والا “کتاب کا عاشق” بن جاتا ہے۔

Leave a Comment