قصص الانبیا ء

جو شخص اپنے گناہوں کی معافی چاہتے ہیں تووہ روزانہ سورہ یٰسین پڑھیں۔

جو شخص اپنے گناہوں کی معافی چاہتے ہیں تووہ روزانہ سورہ یٰسین پڑھیں۔

جو شخص اپنے گناہوں کی معافی چاہتے ہیں تووہ روزانہ سورہ یٰسین پڑھیں۔ قرآن پاک اللہ کی چوتھی اور آخری کتاب ہے۔ اللہ پاک نے خود اس کی حفاظت کی ذمہ داری قبول کی۔ قرآن مجید میں ، بہت ساری ہدایات موجود ہیں جو ہماری

روزمرہ کی زندگی میں مددگار ثابت ہوں گی۔ یہ پوری دنیا کی واحد کتاب ہے جو اپنے قاری کو اللہ تعالٰی کی رحمت سے نوازتا ہے۔

قرآن مجید میں انعام کے علاوہ ، سورہ یٰسین قرآن پاک کی تعریف کردہ سورتوں میں سے ایک ہے۔ سورہ یٰسین کی ایک بہت بڑی اہمیت ہے۔ جس کا ہمیں پتہ ہونا چاہئے۔

سور ہ یٰسین پڑھنے کی اہمیت مشکلات اور پریشانیوں سے نجات کا وظیفہ

اس مضمون میں ہم

اہمیت  اور فوائد پر بات کریں گے۔
سور ہ یٰسین قرآن کریم کا 36 (چھتیسویں) سورت ہے جس میں کل 83(تراسی) آیات ہیں۔ اس میں مکی سور ہ بھی شامل ہے کیونکہ یہ مکہ مکرمہ میں حضرت محمد (ﷺ) پر نازل ہوئی تھی۔ لفظ “یٰسین” کا صحیح معنی صرف اللہ ہی جانتے ہیں۔ اس ناقابل یقین اسباق کا جامع موضوع “ذکر” کی فطرت الٰہی پر عام توجہ کے گرد گھومتا ہے۔ ان لوگوں کے لئے انتباہ جو انکار کرتے ہیں اور خداتعالیٰ پر یقین نہیں رکھتے ہیں۔ اللہ کی تسبیح؛ ہر چیز پر اس کا حکم اور سب کا اسی کی طرف لوٹنا۔

سور ہ یٰسین کے فوائد

سور ہ یٰسین نے اپنے قارئین کے لئے بے حد انعامات اور فوائد حاصل کیے ہیں جیسا کہ اللہ کے رسول محمد (ﷺ) نے اپنے اقوال میں اس پر گفتگو کی ہے جو ذیل میں دیئے گئے ہیں:

سورہ یٰسین – قرآنِ قلب:

جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ دل ہمارے جسم کا سب سے اہم اعضا ہے پوری کام کاج دل پر منحصر ہوتا ہے اگر یہ رک جاتا ہے تو کوئی شخص مر سکتا ہے۔ اسی طرح سور ہ یٰسین قرآن مجید کا قلب ہے اور اس کے پڑھنے اور سمجھنے کو ہر مسلمان کے لئے ضروری ہے۔

سور ہ یٰسین کی تلاوت

مذکورہ بالا حدیث سے ہم یہ نتیجہ اخذ کرسکتے ہیں کہ اگر ہمیں اللہ سبحانہ وتعالی سے نعمت لینا ہو تو سور ہ یٰسین کی تلاوت اور حفظ کرنا چاہئے۔

بہترین اجر:

اگر آپ قرآن پاک کا ایک ایک لفظ بھی پڑھیں گے تو آپ اللہ کی 10 نعمتیں حاصل کریں گے۔ سورہ یٰسین پڑھنے کے دوران ایک شخص کو 10 مرتبہ قرآن پاک پڑھنے کا ثواب ملے گا۔

جیسا کہ اللہ کے رسول حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:

“جو کوئی سورہ یٰسین پڑھے ، اللہ اس کا بدلہ دیتا ہے جو پورا قرآن پڑھنے کے برابر ہے۔” (ترمذی 2812

اس سے مومن کو سور ہ یٰسین حفظ کرنے کی اور بھی وجوہات ملتی ہیں لہذا اس کا ایک دن میں کئی بار تجزیہ کیا جاسکتا ہے کہ وہ بڑے انعامات حاصل کرسکیں ، جس کی اہمیت انسانی شعور سے بالاتر ہے۔

گناہوں سے معافی:

ہمارے پیارے نبی محمد (ﷺ) نے فرمایا جسکا مفہوم ہے:

اگر آپ اللہ رب العزت سے اپنے گناہوں کی معافی چاہتے ہیں تو روزانہ سورہ یٰسین پڑھیں اللہ یقینا آپ کے گناہوں کو معاف کردے گا۔

مرنے والے کے لئے تلاوت کریں:

جیسا کہ ہم سب جانتے ہیں کہ سور ہ یٰسین کو سننے سے اس کے گناہوں کی معافی بہت ہوتی ہے۔ لہذا یہ بھی مشورہ دیا گیا ہے کہ حضور ﷺنے مرنے والوں کے سامنے سورہ یٰسین کی تلاوت کی تاکہ اس سے ان کے گناہوں کو مٹانے میں مدد ملے۔

روحوں کو راحت

مذکورہ بالا حدیث سے ہم یہ نتیجہ اخذ کرسکتے ہیں کہ مرنے والوں کے لئے سور ہ یٰسین پڑھنے کی سفارش کی گئی ہے۔ جیسا کہ ، موت سے پہلے آخری لمحات بہت سخت ہوتےہیں ، لہذا آپ ﷺنے دوسرے مسلمانوں کو یہ تقویت بخشی ہے کہ وہ سورہ یٰسین کو لوگوں کے لئے بلند آواز سے پڑھیں تاکہ ان کی روحوں کو راحت ملے۔

Leave a Comment